Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
10 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands200 blz.9789090300610 2e druk 8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.  Meer
14,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands140 blz.9789023249207 1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.  Meer
23,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5861
Top 100 159 dagen in de top 100
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels336 blz.9780470196120 1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands144 blz.9789089655431 1e druk 16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4515
Top 100 99 dagen in de top 100
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.  Meer
24,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands198 blz.9789089655745 1e druk 23-2-2021
Verkooppositie Positie #1970
Evergreen 1176 dagen in de top 100
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!  Meer
33,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands176 blz.9789089653291 1e druk 2-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #622
Evergreen 1935 dagen in de top 100
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.  Meer
21,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands160 blz.9789024443932 1e druk 30-8-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2278
In dit boek richten de auteurs zich op de groep klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.  Meer
29,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackEngels160 blz.9789024463435 1e druk 3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.  Meer
27,75
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands192 blz.9789493171244 1e druk 26-5-2021
Je wilt dat je klanten een topbeleving hebben en bij je terugkomen. Maar in de dagelijkse drukte zie je vaak over het hoofd welke kansen je mist.  Meer
22,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine