Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands336 blz.9789043041607
9e druk
13-5-2024
Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Meer
paperbackNederlands464 blz.9789043032933
7e druk
31-3-2016
'Principes van marktonderzoek' bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789001747558
5e druk
27-5-2021
Het Basisboek Kwalitatief onderzoek behandelt stapsgewijs het kwalitatieve onderzoeksproces: van de probleemstelling en onderzoeksvraag tot de analyse en onderzoeksrapportage. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789001078119
4e druk
3-5-2023
Onderzoek doen! is een aansprekende en eigentijdse uitgave, die aansluit bij de belevingswereld van studenten. De opbouw volgt de stappen van het onderzoeksproces. Meer
paperbackNederlands338 blz.9789001747572
7e druk
19-5-2021
Het Basisboek methoden en technieken behandelt stapsgewijs het kwantitatieve onderzoeksproces: vanaf de probleemstelling en onderzoeksvraag, tot aan de analyse en rapportage. Meer
paperbackNederlands9789462901759
4e druk
21-2-2019
Studenten hebben veelal geen idee hoe zij een onderzoek moeten starten, hoe zij dit moeten uitvoeren en hoe zij dit op papier moeten zetten Meer