Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
8 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands670 blz.9789043037013 5e druk 27-5-2022
Verkooppositie Positie #496
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.  Meer
64,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenEngels174 blz.9780470976319 1e druk 25-5-2011
'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden.  Meer
29,21
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands240 blz.9789024426645 1e druk 23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1810
Top 100 109 dagen in de top 100
Praktisch, scherp en duidelijk. Met onverwachte invalshoeken en inspirerende cases. Veel handige tips en een direct toepasbaar stappenplan.  Meer
29,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
61,50
25,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
58% KORTING
gebondenEngels407 blz.9789043037259 7e druk 8-8-2022
Verkooppositie Positie #3799
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses.  Meer
49,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenEngels334 blz.9780471690160
Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands124 blz.9789090386621 1e druk 7-6-2024
Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden.  Meer
34,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels249 blz.9780749477172 3e druk 3-3-2013
Market to Generations Y and Z more effectively by learning how to remain a relevant, appealing brand in the eyes of the most sceptical generations.  Meer
48,60
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale