Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands144 blz.9789082298154
1e druk
11-6-2025
In 'AI-selling: AI in het verkoopteam' boek ontdek je hoe AI-selling het verkoopproces fundamenteel verandert door kunstmatige intelligentie strategisch in te zetten binnen een modern verkoopteam. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
paperbackNederlands324 blz.9789462763036
1e druk
7-3-2019
Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Meer
paperbackNederlands244 blz.9789083238319
1e druk
24-4-2024
Het tijdperk van traditionele commerciële teams is voorbij. Ruim 40% van de huidige commerciële werkwijzen is te optimaliseren, of vervangbaar door AI of automatisering. Meer
gebondenEngels9780470710401
1e druk
In 'The Handbook of Online and Social Media Research' zijn alle nieuwe technieken samengebracht die de marketeer ter beschikking staan. Ray Poynter laat zien hoe de technieken worden gebruikt door de marktleiders en betoogt dat traditionele research niet meer werkt. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789083075112
1e druk
13-7-2020
In dit boek geven we inzicht in de belangrijkste zaken die komen kijken bij een onderhandeling. Ongeacht het onderwerp of doel van een onderhandeling. Meer