Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands472 blz.9789082900804
2e druk
10-9-2018
Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast. Meer
paperbackNederlands332 blz.9789462763371
1e druk
11-2-2020
Door theorie en praktijk te integreren, creëert het boek een functieoverschrijdende mentaliteit voor studenten en professionals. Meer
paperbackEngels410 blz.9781492076636
2e druk
9-3-2021
This updated book shows your team how to use alignment diagrams to turn valuable customer observations into actionable insight. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789401476256
1e druk
23-6-2021
Lange tijd zochten we het antwoord op stress- en angstklachten in onze hersenen. Recent onderzoek toont dat we verder moeten kijken dan dat. Meer
e-bookNederlands204 blz.9789462747531
1e druk
29-9-2017
In dit boek wordt de communicatie via beeldtaal en andere beelden besproken. De lezer krijgt een introductie over de kracht van beelden naast of in plaats van tekst. Meer