Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands96 blz.9789024408092
1e druk
10-3-2017
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Meer
gebondenEngels185 blz.9783319206059
1e druk
3-9-2015
Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001853204
9e druk
21-8-2018
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands204 blz.9789001078409
2e druk
15-12-2022
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. Meer
paperbackNederlands268 blz.9789024400577
4e druk
1-9-2021
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Meer
57% KORTING
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119047605
1e druk
3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. Meer