Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands384 blz.9789024451753
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren. Meer
paperbackNederlands378 blz.9789001863104
7e druk
21-6-2016
Dit boek bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789493282407
1e druk
18-3-2024
De Customer Leader helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789493171695
1e druk
22-5-2024
andere uitgaves beschikbaar
Organisaties hebben een sterk verlangen naar vernieuwing, creativiteit en out-of-the-box denken. Maar hardnekkige controlemechanismen staan dat verlangen in de weg en veroorzaken ongekende schade. Meer
gebondenNederlands232 blz.9789493171756
1e druk
22-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Bas Kodden zien hoe we optimale prestaties, creativiteit en initiatief kunnen stimuleren en benutten. Het herkennen en omhelzen van non-conformistisch gedrag is de sleutel. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024427680
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood. Meer