Filteren
Trefwoord
8 resultaten
e-bookNederlands264 blz.9789462201064
1e druk
26-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties. Meer
paperbackNederlands148 blz.9789024434534
1e druk
18-3-2021
Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789024404384
1e druk
19-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties. Meer
paperbackNederlands415 blz.9789082365221
2e druk
2-3-2017
Lean is meer! Door de lean-filosofie toe te passen in jouw organisatie, kun je meer met minder. Het kan beter, sneller én goedkoper. En dat is nog maar het begin. Meer
e-bookNederlands92 blz.9789082038873
3e druk
23-2-2015
Lean IT ties in well with other EXIN examination programs, such as ITIL® and EXIN IT Service Management based on ISO/IEC 20000. Lean IT optimizes your IT Service Management processes. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090341866
6e druk
15-2-2021
Lean Six Sigma is een combinatie van twee van de bekendste en meestgebruikte methodieken op het gebied van procesverbetering. Meer
gebondenNederlands472 blz.9789082900804
2e druk
10-9-2018
Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast. Meer
paperbackEngels255 blz.9789401809825
1e druk
30-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
It is important for businesses and organizations to continuously focus on customer satisfaction by supplying products or services with outstanding quality, cost efficiently and delivered within the agreed lead time. Meer