Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenNederlands208 blz.9789461264107
1e druk
5-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontdek je stap voor stap hoe je aantrekkelijke prijzen vaststelt. Zo krijg je pricing power, en ben je niet meer overgeleverd aan de grillen van de markt. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789492196057
1e druk
12-9-2015
Hoe kan het toch dat klanten zich nog altijd laten beïnvloeden? In 'Voodoo-marketing' wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789462763753
1e druk
5-2-2020
Dit boek geeft iedereen die zich bezighoudt met de toekomst van een organisatie inzicht in de mogelijkheden én risico’s van kunstmatige intelligentie. Meer
e-bookNederlands240 blz.9789024446957
1e druk
10-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
Als leidinggevende of manager komt er veel op jou en je organisatie af, maar je hoeft niet op alles een pasklaar antwoord te hebben. Je hoeft niet alle scenario’s vooraf te kennen en af te wegen. Meer