Filteren
Trefwoord
23 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789001298654
7e druk
8-4-2022
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789047005919
1e druk
19-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer
e-bookNederlands126 blz.9789047005810
1e druk
10-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer
paperbackEngels180 blz.9783110641295
1e druk
12-10-2020
The Radical Innovation Playbook is a practical guide that helps innovators and entrepreneurs to harness new, extreme ideas despite complex business barriers along the way. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789039528181
1e druk
7-6-2019
Evenementen organiseren behandelt de stof zoals omschreven in kerntaak P2-K1 Organiseert evenementen uit het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Meer
61% KORTING
paperbackNederlands288 blz.9789053528365
1e druk
6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Meer
paperbackNederlands346 blz.9789001753634
1e druk
19-4-2022
De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart. Meer
paperbackNederlands282 blz.9789013116175
1e druk
12-3-2014
In 'Het uitgevouwen servet', bomvol illustraties en oefeningen, beschrijft Roam in detail hoe u 'Op de achterkant van een servet' in praktijk brengt. Meer
gebondenNederlands282 blz.9789013114546
1e druk
21-6-2013
Dan Roam bewijst in 'Op de achterkant van een servet' dat een simpele tekening op een bescheiden servetje effectiever kan zijn dan de meest gelikte PowerPoint-presentatie. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789001748876
3e druk
20-6-2022
'Ontwerpen van Technische Innovaties' biedt studenten een praktische ontwerpmethode voor het doen van onderzoek en het maken van innovatieve ontwerpen in multidisciplinaire teams. Meer
paperbackEngels268 blz.9781119272113
1e druk
26-10-2016
This book also features over 50 case studies and real life examples from large corporations such as ING Bank, Audi, Autodesk, and Toyota Financial Services. Meer
spel (H)Engels80 blz.9789063696184
1e druk
21-10-2021
This deck of 80 design tools does credit to its name. Infinite Double Diamond Cards is a card deck to help you turn your ideas into action. Meer
gebondenEngels236 blz.9781422160596
1e druk
30-11-2011
Met volledige medewerking van Michael Porter is het Joan Magretta gelukt het revolutionaire denken samen te vatten in een beknopt en toegankelijk boek. Meer
gebondenEngels290 blz.9781400064281
1e druk
Of u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789059317956
2e druk
30-5-2012
andere uitgaves beschikbaar
Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789047014386
1e druk
Creativiteit is een van de belangrijkste menselijke vaardigheden. Bovendien maakt creatief zijn ons gelukkig. Toch hoor je veel mensen verzuchten dat ze ‘nu eenmaal niet creatief zijn’. Meer
51% KORTING
paperbackNederlands320 blz.9789043041799
5e druk
15-4-2025
Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. Meer
gebondenNederlands180 blz.9789024435395
2e druk
15-4-2021
'Storytelling – Stappenplan voor communicatieprojecten' leert je in twaalf stappen hoe je storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058758682
10e druk
30-3-2017
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet. Meer
e-bookNederlands190 blz.9789024457540
1e druk
30-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Initiatieven waarbij een bedrijf groeit maar de rest van de wereld er ook beter van wordt, hebben de toekomst. Dat zie je aan Tesla, Tony’s Chocolonely en Triodos. Meer