Filteren
Trefwoord
20 resultaten
paperbackNederlands256 blz.9789461262455
1e druk
26-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789461264015
1e druk
26-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken. Meer
paperbackEngels286 blz.9781118113363
1e druk
In 'Brainfluence' wordt uitgelegd hoe u neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen uw klanten volgen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789024451753
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren. Meer
paperbackEngels152 blz.9789461266477
1e druk
7-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
You won't win a negotiation with rational arguments. You will only get your way if you apply the right psychological insights. In this book, you'll learn which strategies work best. Meer
gebondenEngels235 blz.9781119487623
1e druk
6-2-2018
Beat the odds with a bold strategyWe've all seen hockey stick business plans before. A future where results sail confidently upward, but with a dip coinciding with next year's budget. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789090365633
1e druk
16-9-2022
'Dát gaat me te ver' geeft inzicht in 55 technieken, die in de praktijk regelmatig online worden toegepast om het gedrag van bezoekers bewust en onbewust te beïnvloeden. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789047006169
1e druk
18-10-2012
Ariely heeft met dit boek een leerzame en vermakelijke everseller geschreven die ons op een zeer herkenbare manier wijst op ons gedrag. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
e-bookNederlands4 blz.9789077881859
1e druk
14-4-2011
andere uitgaves beschikbaar
Wilt u ook winnen? Met de technieken en strategieën van onderhandelingsexpert George van Houtem laat u zichzelf nooit meer in de luren leggen, of u nou onderhandelt over een miljoenencontract of het zakgeld van uw kinderen. Meer
paperbackEngels376 blz.9789024451777
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
People are complex beings and so is behavioural change, but you’ll be able to do more than you think possible. And once you understand how people arrive at decisions, you will find yourself with gold in your hands. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261595
1e druk
20-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
Mensen zijn niet gevoelig voor jouw rationele argumenten. Je moet inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789024457854
3e druk
25-7-2024
In ‘Handboek commerciële vaardigheden’ worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken. Meer
e-bookNederlands221 blz.9789461262523
1e druk
7-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
Als feiten en argumenten niet meer werken heb je zwaarder geschut nodig om anderen te overtuigen. Meer
paperbackEngels187 blz.9780857086365
1e druk
16-10-2015
Wouldn′t it be great if you could get the pay rise you′ve asked for, win the business you′ve pitched for or get that job you so desperately want? Meer
e-bookNederlands224 blz.9789047060086
1e druk
29-11-2011
'Gek met geld' is voor iedereen die privé of zakelijk dagelijks beslissingen moet nemen over geld. De lessen uit dit populair-wetenschappelijke boek zullen zich al snel terugverdienen; het wijst ons namelijk op de vele manieren waarop we steeds weer de fout in gaan door desinformatie, waarnemingsillusies, denkfouten, simplificaties, emoties enzovoort. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789403668932
29-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
Op 1 juli 2023 moet de Omgevingswet in werking treden. Dit heeft vergaande gevolgen voor de dagelijkse praktijk. Meer
paperbackNederlands125 blz.9789013141764
1e druk
7-2-2017
Deze uitgave geeft u een beeld van de fascinerende werking van de besluitvorming binnen bedrijven - en geeft praktische handvatten om die te verbeteren. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789462906051
1e druk
21-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Het gebruik van empirische inzichten in de rechtspraktijk en de rechtswetenschap kan zeer waardevol zijn; dat geldt zeker ook op het terrein van het (straf-of civielrechtelijke) aansprakelijkheidsrecht. Meer