Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackEngels286 blz.9781118113363
1e druk
In 'Brainfluence' wordt uitgelegd hoe u neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen uw klanten volgen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789024451753
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren. Meer
paperbackEngels152 blz.9789461266477
1e druk
7-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
You won't win a negotiation with rational arguments. You will only get your way if you apply the right psychological insights. In this book, you'll learn which strategies work best. Meer
gebondenEngels235 blz.9781119487623
1e druk
6-2-2018
Beat the odds with a bold strategyWe've all seen hockey stick business plans before. A future where results sail confidently upward, but with a dip coinciding with next year's budget. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789090365633
1e druk
16-9-2022
'Dát gaat me te ver' geeft inzicht in 55 technieken, die in de praktijk regelmatig online worden toegepast om het gedrag van bezoekers bewust en onbewust te beïnvloeden. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
paperbackEngels376 blz.9789024451777
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
People are complex beings and so is behavioural change, but you’ll be able to do more than you think possible. And once you understand how people arrive at decisions, you will find yourself with gold in your hands. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789047060086
1e druk
29-11-2011
'Gek met geld' is voor iedereen die privé of zakelijk dagelijks beslissingen moet nemen over geld. De lessen uit dit populair-wetenschappelijke boek zullen zich al snel terugverdienen; het wijst ons namelijk op de vele manieren waarop we steeds weer de fout in gaan door desinformatie, waarnemingsillusies, denkfouten, simplificaties, emoties enzovoort. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789403668932
29-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
Op 1 juli 2023 moet de Omgevingswet in werking treden. Dit heeft vergaande gevolgen voor de dagelijkse praktijk. Meer
paperbackNederlands125 blz.9789013141764
1e druk
7-2-2017
Deze uitgave geeft u een beeld van de fascinerende werking van de besluitvorming binnen bedrijven - en geeft praktische handvatten om die te verbeteren. Meer