Customer Relationship Management
Een inleiding
Ingenaaid Nederlands 1999 9789014061252Samenvatting
Ontwikkelingen in de markt gaan sneller dan ooit. Fragmentatie van markten, snel wisselende klantbehoeften, nieuwe concurrenten en afnemende klantentrouw maken het noodzakelijk voor organisaties om hun marketingproces kritisch onder de loep te nemen. Ondernemingen die in staat zijn om de juiste klanten aan te trekken, een relatie met hen op te bouwen en te behouden, creëren daarmee een belangrijk concurrentievoordeel. Dit vereist echter een complete herbezinning op het marketingproces: Customer Relationship Management. In dit boekje gaat Ruud Verduin in op vragen als:
- Wat houdt Customer Relationship Management in?
- Hoe creëren we een organisatie waarin de klant centraal staat?
- Hoe kunnen we klantrelaties managen?
- Wat is de rol van informatie- en communicatietechnologie?
Hoe implementeren we Customer Relationship Management in de organisatie?
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan